menjünk vissza!

nosztalgiablog

10 honlap, amit 10 éve nem nyitottam meg

2017. december 09. 11:39 - nemethsarii

Egész nap Facebookozol? Felkelés után első dolgod csekkolni az Instát? Na és 10 évvel ezelőtt milyen honlapokat böngésztél? Képzeld, a legtöbb még ma is működik, csak már jóval kevesebben kíváncsiak rájuk. Fedezd fel velem újra az internet legjavát! 

1. KvízPart.hu

kvizpart.jpg

Tisztán emlékszem a napra, amikor az iskolai könyvtárban - hetekig tartó próbálkozás után - az osztálytársaimmal végre legyőztük szs-t, és megoldottuk a Harry Potter kvízt a KvízParton. A "Sztárok - Ki van a képen?" című gyorskvízek is nagy kedvenceim voltak!

2. TeveClub.hu

images.jpg

Tuti, hogy elveszve valahol a karavánok és a datolyák között, nekem is van egy hibernált tevém a "Tétova Teveclubban". Körülnézve a tevefarmon felfedeztem, hogy Bill Clinton még mindig él, és még mindig ő a TeveLeltár elsőszámú tagja! Saját teve nélkül a kétezres évek elején elképzelhetetlen volt az élet, és ha csak napi 5 perc internetezésre volt lehetőségünk, akkor is az etetés/tanítás volt a legfontosabb teendő. 

3. Képeslap.hu

kepeslap.png

 

Valamikor elképesztően menőnek számított az emailes képeslapküldés. Mindjárt itt a karácsony, mi lenne, ha idén újra kipróbálnánk? :) 

4. myVIP.com

myvipkicsi.JPG

Az iwiw ugyan letaszíthatatlan volt a magyar közösségi oldalak trónjáról egy évtizeddel ezelőtt, de a myVIP személyében azért komoly vetélytársa akadt. Ezen az oldalon már azt is megnézhettük, ki kattintott a profilunkra,  sőt rengeteg fotót is fel lehetett tölteni! Igaz, hogy a myVIP logó levakarhatatlanul rajta maradt a profilképünkön, de én imádom azokat az embereket, akik a Facebook adatlapjukra is feltették őket. :)

5. Napiszar.hu

 

napiszar.png

A kilencedikes informatikaórák legszebb pillanatait köszönhetjük ennek a honlapnak a gimis osztálytársaimmal, mert még a legsötétebb percekben is képes volt minket jó kedvre deríteni!  Igaz egyszer megtörtént, hogy egy ismerőst láttunk viszont az oldalon MEZTELENÜL... 

6. chat.hu

0924e489ef6c4e2e822d59b822089a17_small.png

A hely, ahol az lehetsz, aki csak akarsz, és a képen láthatóhoz hasonlóan értelmes társalgásokba keveredhetsz - amíg Kriszta néni (a könyvtárosnéni általánosban) észre nem veszi, hogy megnyitottad a tiltólista 1-es számú weboldalát... 

7. SlaveLand.hu

nevtelenji.png

Amikor a TeveClub már nem nyújtott kellő mértékű izgalmat, jött a SlaveLand, ahol saját földönkívülit nevelhettünk, azt remélve, hogy egy nap átvesszük majd vele az uralmat a Föld nevű bolygó felett.

8. DollzMania.com

doll.png

Az oldal, ahol babákat lehet öltöztetni, sőt még a frizurát is te választhatod ki! Fiúknak kifejezetten izgalmas lehet!

9. www.florenciabertotti.gportal.hu

flor.png

A legmenőbb Csacska angyalos oldal videókkal, dalszövegekkel, képekkel... Itt minden délután meg lehetett vitatni, mit csinált aznap Don Frigo - feltéve, ha az ember betartotta az elsőszámú gportálos szabályt: NE LOPJ!

10. CitroMail.hu

citromail.jpg

Amikor a freemail már nem számított elég előkelőnek, sokan váltottak citromailre. Nagyobb tárhely & menőbb emailcím! 

Nem tudom, te hogy vagy vele, de én kedvet kaptam átböngészni ezeket az oldalakat! Megyek is "szörfözni"! Ha tudsz ajánlani még hasonló siteokat, jöhet kommentben! :)  

54 komment
Címkék: internet 00s

A bejegyzés trackback címe:

https://menjunkvissza.blog.hu/api/trackback/id/tr3813464189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2017.12.09. 21:23:27

-origo.hu Régenmindenjobbvolt.
-apronet.hu - bár ez most nem üzemel
-hotmail.com - anyám még használja
-www.google.com - ugye, hogy sosem jösz ide? (ha igen, akkor az anyám vagy, Szia Anyu!)
-vicclap.hu
-subba.blog.hu
-hix.hu

ProjectMayhem 2017.12.09. 21:56:18

@paráznabillegető: na a startlap-ról sosem tudtam mire jó. Mire megtaláltam valamit, addig egy rendes keresővel már rég végeztem.

AndrewBoy 2017.12.09. 22:25:42

gumicsizma.hu - torárettetóró, szólt a hang, de rég is volt!

zsoci 2017.12.09. 22:28:42

Fura lista. A teveclubot és a citromailt naponta használom.

Borzasztó Károly 2017.12.09. 23:05:07

netposta.hu vagy .net talán

LúzerMan 2017.12.09. 23:20:30

szanalmas.hu
Nem olyan régen szűnt meg.... :-(

Karipapa01 2017.12.09. 23:31:55

Puruttya. Na az is egy csodálatos oldal volt :)

hdnctrl 2017.12.10. 00:01:07

altavista.com a yahooé

neczl 2017.12.10. 00:35:05

habostorta, gyaloglo

gigabursch 2017.12.10. 01:17:02

Ezek közül egyet se használtam.
Viszont a betiltva.com baromira hiányzik.

Spacecake 2017.12.10. 01:51:29

@Eltévelyedés: a hotmail az Outlook-ra épül.semmi baj nincs vele.

Gato666 2017.12.10. 03:16:55

@Eltévelyedés: Nyugi, a hotmail él és virul, nem csak anyád használja. Amúgy Outlook az új neve, és korrekt. Persze a gmail mindent letarolt, de ez is simán használható kategória.

durcas.hu · http://www.durcas.hu 2017.12.10. 07:22:59

Ezek voltak tíz éve a nagy kedvenceim, és még mindig élnek:

hamster.blog.hu/
hup.hu/

De még ezt a tartalmat is megőrizte valaki, amit anno 1997-ben olvasgattam sokat:

www.agria.hu/mlf/

Azt hittem, ez már nincs meg.

BigPi 2017.12.10. 07:47:50

Citromailt még mindig használom. Ellenben a Hódító.hu-ra jó pár éve nem néztem rá.

Mercyful Fate 2017.12.10. 08:02:43

Bocsi napiszar.comra gondolsz ha .hu-s az egy újabb gagyi utánzat. Az eredeti is megvan még viszont. :)

bohumil stejskal 2017.12.10. 08:05:55

Mellesleg.hu
Egyetemen ez volt a kezdőlapom...csupa fontos információ, nélkülözhetetlen adathalmaz! :)

nemethsarii 2017.12.10. 08:16:29

@Mercyful Fate: Igazad van, tényleg a .com volt! :))

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2017.12.10. 08:20:24

A cégnél a jatek.hu volt nagy kedvenc, de azt már lelőtték sajnos...

Zsíros Bödön 2017.12.10. 09:18:36

Én tétova teve clubot utoljára a 90es évek végén néztem. Citromail meg, van aki most is azt használja.

2017.12.10. 09:34:59

@durcas.hu: autizmus spektrumon hol vagy?

Citromail nagyon hasznos, kamu regisztrációkhoz használom, mert sokkal gyorsabban, egyszerűbben lehet fiókot létrehozni, mint mondjuk gmailben. Nem kell telefonszámot és másik e-mail címet se megadni.

Girhes Joe 2017.12.10. 09:38:09

@Doryyka: a hősemberképző megy még asszem, van is még ott élő hősöm, bár a legutóbb akkor látta az oldalt fejlesztő, amikor kiszedték a "hősd mindent megtanult, de lesz majd újabb sok-sok kihívás" szöveget. :)

netrunner71 2017.12.10. 09:45:13

@Spacecake:
Így van, tökéletesen működik. Az én regisztrációm olyan régi, hogy @msn.com-ra végződik a címem.

Girhes Joe 2017.12.10. 09:51:18

@karandash:

Citromail, ugyan... a 80 éves szüleim máig freemailt használnak, és mivel nekem kell időnként karbantartanom a gépüket, látom, hogy egész normálisan működik is, amióta nem lóg rajta a fél ország. :) Ja igen, ott is 3 perc kamufiókot csinálni. :)))

Na de a DrótPostaGalambra emlékszik-e még valaki? Igaz, az már nem működik... de valami mesebeli élmény volt a rajzfilmes animációjával, ahogy repül a galamb, hozza be a maileket, aztán meg ajtókon kellett belépni, hogy megnézhesd... ráadásul semmilyen más klienst nem engedett használni. :D

mindenannyi 2017.12.10. 09:57:16

Hősemberképző!! Most rákerestem, ég mindig van! :) De kár, hogy nem emlékszem már a hősöm nevére. Viszont ahogy nézem, az 1. sz. hős 1999-ben született, és még mindig látogatják! :o

Igaz, tevém is volt, de aztán elkezdték azt, hogy csak akkor jutsz előrébb, ha mindenféle marhaságot megveszel drágáért, na akkor abbahagytam.

Citromail-es regisztrációm szerintem már nincs, mert évek óta be se léptem, de van olyan felület, ahol még a citromail-es címemmel lépek be.

Ami kimaradt: freemail.

durcas.hu · http://www.durcas.hu 2017.12.10. 10:24:29

@karandash: Abszolút sehol. Csak infó tanár vagyok. :-)

paráznabillegető 2017.12.10. 10:31:59

@ProjectMayhem: én csak a szex részét használtam, azt nehéz volt nem megtalálni.

Pepe135 2017.12.10. 10:40:49

Nekem a CSP.hu fórumai hiányoznak!
Sajnos a domaint társkeresővé alakították :(

Dezsike 2017.12.10. 11:30:18

Gobbóvilág - a 2000-es évek végére annyira népszerű lett, hogy nem bírta a terhelést és összeomlott. Felújított verziója a mai napig működik, de 4 éve nem volt érdemben fejlesztve és alig vannak már fent.
Hackthat - középsuliban osztálytársainkkal szivattuk egymást rajta, na meg az ijedős ismerősöket :) A mai napig megy, de fejlesztőt az se látott legalább 5 éve.

2017.12.10. 12:19:39

Egyedül a tevefarmon voltam törzsvendég egy rövid ideig. Sajnos épp akkoriban vesztek össze az eredeti grafikussal és kaptak új, szerintem iszonyat ronda dizájnt a tevék, többé nem mentem vissza. De ez 16-20 év, nem tíz.
A citromailt meg max. spamgyűjtőnek, eldobható fióknak használtam.

2017.12.10. 12:22:33

@scuynat: tíz éve már csak a domainje volt az altavistának. Az eredeti altavista sokkal kirábban szűnt meg.

eßemfaßom még áll 2017.12.10. 12:34:27

citromailes cimem van aktiv mert van ügyfél aki szintén citromailes, és van amikor csak citromailröl megy át neki a mail:)

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2017.12.10. 12:53:19

MySpace - régen ezen hallgattam zenéket
iWiW - sose használtam aktívan
MyVip - nem mertem regisztrálni
Agyiszint - még írtam is rá
Puruttya - erre is, béke poraira
Startlap - kezdőoldalam volt évekig
Startlap flash játékok - napokra lekötött

Volt egy Scooby Doo-s, baromi kezdetleges gportálos oldal amit unokatesómmal csináltunk egy délután alatt és különféle érdekességeket akartunk rá összegyűjteni Scooby Doo-ról meg a többiekről de másnapra elfelejtettük az URL-t úgyhogy azóta az oldal a digitális homályba veszett.

fanthomas76 2017.12.10. 13:44:27

@Girhes Joe: olyan nekem is volt, már el is felejtettem! Jó vissza nézni mik voltak annó!

ComLo 2017.12.10. 14:23:09

Kinek mi ...

Ezekből nagyon egyik sem volt, bár asszem tevém volt. Meg myvip-eztem is.

ami még nekem beugrott az a 777sms, arra emlékszik valaki? Ingyen sms-t lehetett küldeni netről, nagyon menő volt, be is lett szántva viszonylag gyorsan.

De nagyon megnézném a saját 10 évvel ezelőtti előzmányeimet, csak azóta a 4. teljesen új gépet koptatom ...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.12.10. 14:44:15

@karandash: Viszont a citromailt elég sok helyen, közöttük még emailszolgáltatók is, bojkottálják. Nem kapsz meg onnan küldött levelet, nem fogadják el regisztrációhoz az ottani címet. Az ok: voltak, akik sok spamet küldtek szét olyan címekről. Ez ám a magyarázat.

zolikal 2017.12.10. 16:34:30

Gyerekek vagytok...
Extra.hu/classat

Jossarian 2017.12.10. 17:24:38

@zsoci: ez mindent elmond rolad...

eßemfaßom még áll 2017.12.10. 17:32:03

@zolikal: oh, első saját zenekari weblapunkat az extra-n csináltam.

ugyanakkor volt még nexus.hu/valami, tar.hu/valami

sok jó free tárhely bannerrel meg atomszar sebességgel.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.10. 20:20:39

Matula? Száni? Működnek még ezek? (Mindjárt megtudom..)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.10. 20:23:14

@Visceroid: Az még működik..Bár simán lehet, hogy '18 után Lajos elpasszolja, és beszántják..:)

Girhes Joe 2017.12.10. 20:25:38

hirkereso.hu ma is megy még, elődjét azt hiszem hirek.hu-nak hívták, én akkoriban használtam... jó volt onnan végignézni az összes 9/11-es hírt 2001-ben.

Na de az igazán szakállas nethuszároknak elég azt mondani: IRC #magyar! Esetleg rutinosabbnak irc.bme.hu/irc.sote.hu/irc.elte.hu, meg netsplit, meg takeover, meg op wars... ejj, kőkorszaki szép idők. 1995-ben a Bokros Lala elleni tüntetésen kimenni IRC táblával, aztán ha valaki rákérdezett, hogy mi a ménkű ez, annyi volt a magyarázat, hogy a Zirci Egyetem, csak lemaradt a Z betű... jelentkezzen, ha valakinek ez még megvolt! :D

BVK 2017.12.23. 19:01:30

csak ennyit mondok: startlapjatekok.hu

Csöbör Adél nyerje meg a zikszfaktort 2018.11.28. 20:29:45

nem napiszar.hu, hanem napiszar.com volt az igazi!!!!
süti beállítások módosítása